15.9.2012

Pikaiset terveiset isosta omenasta

Huhheijaa ja tervehdys! :) Kirjoittelen täällä ennen nukkumaan menoa ihan pienet terveiset teille lukijoille Nykistä. Jalat huutavat armoa ja väsy painaa päälle, mutta mieli on iloinen.
Tänään on ollut huikeat 27 astetta lämmintä, joten ihan kesäkelit on vielä päällä. Tyylikkäät nykiläiset ovatkin liikkuneet tyylikkäissä mekoissa ja sandaaleissa. Lapsia täällä näkyy todella vähän, ja nekin vähät taitavat olla turisteja. Mutta moniin muihin suomalaisiin olen törmännyt, oikein ihmettelen miten suomalaisia tulee täällä niin paljon vastaan.
 Takana on pitkä päivä, mutta ehdin vielä päivän päätteeksi kipaista pikaisesti Fao Schwarzille juuri ennen sulkemisaikaa, ja nappasin pienemmälle rakkaalleni sieltä nallen tuliaisiksi. Ehdin ottaa myös muutaman kuvan tuosta upeasta ja valtavasta lelukaupasta, mutta niitä laitan sitten paremmalla ajalla.
Leluista puheenollen, kiitos osallistumisesta leluarvontaan, ja mukava myös lueskella vähän minkä ikäisiä lapsia teillä on siellä ruudun toisella puolella. Ja arvontaan ehtii vielä osallistua hyvin. :)






Tämä nalle on sille pienelle pojalle, jota äiti niin ikävöi.










13 kommenttia:

  1. Mä olen niin kade! Tosin en siitä työosuudesta... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mä olen niin poikki, että tässä tilassa ei ole ainakaan mitään kadehtimista.. :D Voi haukotus :)

      Poista
  2. Oi ihana postaus vaikka pihisenkin täällä vihreänä kateudesta :D Nautihan siellä! :) ...ja uskon että on ikävä pikkuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos :) Ja ihana olla kotona, oli tosi kova ikävä E:a.. :)

      Poista
  3. Mä luulin otsikon perusteella, että olet Iso Omena -ostoskeskuksessa, mutta on siellä varmaan monin verroin kivempaa kuin Espoossa :o)
    Mukavaa reissua! Kade olen minäkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omena kun omena ;-D Kyllä NYC Espoon ehkä voittaa..:)

      Poista
  4. Voi että, näitä kuvia kun katsoo niin matkakuume iskee. Tulee ikävä Nykiin, on mun ja mieheni aivan lempparikaupunki. Leluista puheenollen, oletko käynyt American Girl Placessa? On kyllä ihania nukkeja tykötarpeineen. Se on siisnä 5th avenuella, joten jos hetki ylimääräistä aikaa, kannattaa piipahtaa. Vaikka ei sieltä ehkä Epulle mitään oikein olekaan.. Enjoy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on myös mun lempikaupunki, ylitse kaikkien muiden. :) <3
      Olen käynyt, ja kävin nytkin tiirailemassa :) Oli hauska nähdä kun muutama onnellinen pikkutyttö oli saanut ihanan nuken sieltä.. voi sitä onnellista ilmettä.. :)

      Poista
  5. Ehkä hieman vihreänä kateudesta täällä ihastelin kuvia. Nautinnollista reissua!

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Voi kiitos, koitan vielä laittaa muutaman lisää myöhemmin. :)

      Poista
  7. Moi!
    Ihania kuvia! Olisiko sulla kiinnostusta tehdä vähän isompi postaus siitä, mitä kaikkea tuolta isosta omenasta kannattaa ostaa jos sinne eksyy?! :) Sellaisia merkkejä (eritoten lasten- ja naistenvaatteet) ja kauppoja mitä kannattaisi koluta. :)
    Terkuin Jaana

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit! :)