17.3.2012

Tunnustuksia :)

Kiitos, ja anteeksi. Minulla on rästissä vastaamatta muutamaan ihanaan tunnustukseen, jonka olen saanut. Aloitan siis tästä ihanasta tunnustuksesta, jonka sain Mio poikani Mio -blogista.


Eli minulle suotiin myös tämä ihana blogi-kunnia ja saan kertoa 7 asiaa itsestäni jota et ehkä vielä tiennyt minusta. 

1.) Rakastan takkeja.. naisten takkeja, lasten takkeja.. takkeja, ja ostelen niitä ihan liikaa. Voisin ehkä liittyä johonkin anonyymit takkiholistit -ryhmään..

2.) Inhoan Taru sormusten herrasta -elokuvia. Kiltti, mutta kärsivä puoliso, eli minä, olen kyllä nähnyt ne kaikki silti..

3.) Olen koukussa rakennekynsiin. Laitatin ne ensimmäistä kertaa häihimme, ja se oli menoa se.

4.) Olen nopea tekemään päätöksiä. En tiedä onko se hyvä vai huono asia.. 

5.) Rakastan koiriamme, mutta inhoan valkoisia koirankarvoja, varsinkin silloin kun niitä tuntuu olevan joka paikassa..

6.) Katson todella vähän tv:tä. Jos vapaa-aikaa on vaikka iltaisin, teen mielummin jotain muuta, vaikka surffaan netissä tai luen kirjaa tai lehtiä, silitän tai teen ihan mitä vaan muuta..:)

7.) Tykkään valvoa myöhään, ja olenkin oikea yökukkuli :)


Jaan tämän tunnustuksen eteenpäin  Kaikki mitä olen -blogiin Sinille. ;)

8 kommenttia:

  1. Heh, minäkin inhoan Taru sormusten herrasta elokuvia! Olen nähnyt ne kaikki yleisestä painostuksesta johtuen. Ensimmäisessä pelkäsin kamalasti, toisessa nukahdin, kolmannesta en muista mitään.

    Sopisko teille maanantai? Voitais tulla teillee päin. Välikausiterapiaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin pelkäsin, ja niitä kaikkia. Mut en kehdannut kirjottaa sitä tohon.. :D
      Maanantai it is. Ihanaa, tulkaa meille!:) <3

      Poista
  2. Hahaa, mä voin liittyä samaan kerhoon ;) Ja kiitos tästä ♥ Tosin mä taisin tehdä tän jo about kuukausi sit, mutta sain ihme anokommentteja niin poistin koko postauksen silloin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, toinnekin yökukkuli!;)
      Voi ei, no nyt sait sen uudestaan, tää tunnustus seuraa sua! :D

      Poista
  3. Minäkin olen yökukkuli enkä katso lainkaan tv:tä (miellä ei edes ole tv:tä tällä hetkellä), mutta ranennekysniin en koukahtanut edes häitten myötä. Koen ne hankaliksi ja olin ylen onnellinen, kun sain repiä ne pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin yökukkuli!:D
      Mä tuskin kans pahemmin kärsisin jos telkkaa ei olisi. Jos joskus jotain katson niin lekein sitten yhtä lempisarjaa netistä.. kun sitäkään en muista seurata silloin kun se tulee.:)

      Poista
  4. sulle blogissani jotain..ja hommaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Sainkin tän jo Arjen Iloja ja ihmeitä -blogista, mutta en ole vielä vastannut siihenkään. :) Palaan kyllä vielä tähän.

      Poista

Kiitos kun kommentoit! :)